Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy min. 1 rok
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych.
- Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office, Microsoft Office.
II Wymagania dodatkowe:
- Staż pracy min. 5 lat.
- Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze.
- Preferowane kierunki wykształcenia: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie.
- Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
- Dyspozycyjność,
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, chęć podejmowania się nowych zadań.
- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: pl. Zamkowy 17, 55-200 Oława,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- planowane zatrudnienie – luty 2021 r.
- stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
- częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
- Kopie świadectw pracy.
- Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego; o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia; o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 15 lutego 2021 r., do godziny 13:00.
Szczegóły ogłoszenia znajdują się w Załączniku.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45.
Anna Kotara
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
Oława, 03.02.2021 r.
Załączniki:
- Ogłoszenie o naborze inspektor 03.02.2021 r. (125.27 kB)
dodane: 2021-02-03 16:55:44 przez: Marta Kaczmar - Kwestionariusz osobowy inspektor 03.02.2021 r. (97.86 kB)
dodane: 2021-02-03 16:56:14 przez: Marta Kaczmar - Informacja dla kandydata inspektor 03.02.2021 r. (96.12 kB)
dodane: 2021-02-03 16:56:34 przez: Marta Kaczmar - Oświadczenie inspektor 03.02.2021 r. (141.42 kB)
dodane: 2021-02-03 16:57:04 przez: Marta Kaczmar
- Artykuł dodany przez: Marta Kaczmar, dnia: 2021-02-03 16:53:56
- Treść artykułu nie była zmieniana od momentu dodania.
- Zobacz historię zmian załączników