NABÓR ZAKOŃCZONY - WERSJA ARCHIWALNA
Nabór na stanowisko Referenta - doradcy do spraw osób niepełnosprawnych
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie poszukuje pracownika na zastępstwo na stanowisko pracy Referenta - doradcy do spraw osób niepełnosprawnych.
Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
- Wykształcenie wyższe.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i Office (Excel, Word).
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane kierunki wykształcenia: administracja, prawo, ekonomia, finanse, rachunkowość.
- Mile widziany staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej.
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Odporność na stres, mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu, dyspozycyjność i samodzielność.
- Uprzejmość, życzliwość, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy.
- Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
- W przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w razie chęci skorzystania z przysługujących uprawnień.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:30, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta- doradcy ds. osób niepełnosprawnych” w terminie do 26 sierpnia 2016 r., do godziny 15:30.
Załączniki:
- Nabór na Referenta- doradcy ds. osób niepełnosprawnych (51 kB)
dodane: 2016-08-22 13:13:04 przez: Marta Kaczmar
- Artykuł dodany przez: Marta Kaczmar, dnia: 2016-08-22 13:09:13
- Ostatnia zmiana: Marta Kaczmar, dnia: 2018-01-08 13:48:10
- Zobacz historię zmian treści
- Zobacz historię zmian załączników