Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława

I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Wykształcenie średnie;
  6. Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o pomocy społecznej, oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw;
  7. Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych.

II Wymagania dodatkowe:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Doświadczenie w pracy min. 2 lata.
  3. Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi administracyjnej, przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych, prowadzeniu egzekucji administracyjnej.
  4. Komunikatywność.
  5. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
  6. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
  7. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

III Warunki pracy na stanowisku:

IV Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego; o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
  7. W przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  8. W przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 29 czerwca 2020 r., do godziny 13:00.


Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 71 381 25 45

 

Anna Wójcik

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

18.06.2020 r.

 

 

 

 

Załączniki:

© Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
55-200 Oława; ul. Kutrowskiego 31A
tel. sekretariat: 71/ 303 62 95; 71/ 303 29 71
tel. 501 978 936
sekretariat@pcpr-olawa.pl