Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława

 

I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe.
  5. Staż pracy min. 1 rok
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych.
  8. Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office, Microsoft Office.

 

II Wymagania dodatkowe:

  1. Staż pracy min. 5 lat.
  2. Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze.
  3. Preferowane kierunki wykształcenia: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie.
  4. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
  5. Dyspozycyjność,
  6. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, chęć podejmowania się nowych zadań.
  7. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

 

III Warunki pracy na stanowisku:

 

IV Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego; o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia; o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.

 

V Termin składania dokumentów:

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 15 lutego 2021 r., do godziny 13:00.

 

Szczegóły ogłoszenia znajdują się w Załączniku.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45.

 

 

Anna Kotara

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

 

Oława, 03.02.2021 r.

 

Załączniki:

© Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
55-200 Oława; ul. Kutrowskiego 31A
tel. sekretariat: 71/ 303 62 95; 71/ 303 29 71
tel. 501 978 936
sekretariat@pcpr-olawa.pl