Nabór na stanowisko starszego referenta ds. pieczy zastępczej 09.07.2019 r. - historia zmian
Wersja z dnia: 2019-07-30 15:33:33 [red.: Marta Kaczmar]
WERSJA ARCHIWALNA - NABÓR ZAKOŃCZONY
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Starszego Referenta ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
1. Obywatelstwo polskie;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. Nieposzlakowana opinia;
5. Wykształcenie wyższe;
6. Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o pomocy społecznej, oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
7. Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych.
II Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne.
2. Doświadczenie w pracy min. 2 lata.
3. Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi administracyjnej, przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych, prowadzeniu egzekucji administracyjnej.
4. Komunikatywność.
5. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
6. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
7. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, ul. 3 Maja 1,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
4. Kopie świadectw pracy.
5. Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia:
• o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
• iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
• o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2019 r. był wyższy niż 6%.
Szczegółowe informacje odnośnie naboru oraz dokumenty do wypełnienia znajduja sie w załączniku.
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego referenta ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 19 lipca 2019 r., do godziny 15:00.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;
Małgorzata Trybułowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
Wersja z dnia: 2019-07-09 11:26:19 [red.: Marta Kaczmar]
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Starszego Referenta ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
1. Obywatelstwo polskie;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. Nieposzlakowana opinia;
5. Wykształcenie wyższe;
6. Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o pomocy społecznej, oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
7. Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych.
II Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne.
2. Doświadczenie w pracy min. 2 lata.
3. Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi administracyjnej, przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych, prowadzeniu egzekucji administracyjnej.
4. Komunikatywność.
5. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
6. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
7. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, ul. 3 Maja 1,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
4. Kopie świadectw pracy.
5. Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia:
• o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
• iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
• o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2019 r. był wyższy niż 6%.
Szczegółowe informacje odnośnie naboru oraz dokumenty do wypełnienia znajduja sie w załączniku.
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego referenta ds. pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 19 lipca 2019 r., do godziny 15:00.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;
Małgorzata Trybułowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
- Strona wygenerowana automatycznie [2021-11-17 10:03:55]