Nabór na referenta ds. administracyjnych 10.09.2018 r. - historia zmian

Wersja z dnia: 2018-10-02 15:11:33 [red.: Marta Kaczmar]

WERSJA ARCHIWALNA - NABÓR ZAKOŃCZONY

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie min. średnie.
  6. Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawny i rozporządzenia w sprawie warsztatów terapii zajęciowej.
  7. Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych oraz aplikacji: Exel, Word.

II Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi kancelaryjnej, obsługi warsztatów terapii zajęciowej, przyznawania i rozliczania dofinansowań z PFRON, z zakresu pomocy społecznej.
  3. Komunikatywność.
  4. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
  5. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
  6. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

 

III Warunki pracy na stanowisku:

• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, ul. 3 Maja 1,

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,

• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,

• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,

• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.

 

IV Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie świadectw pracy.
  4. Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
  5. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  6. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  9. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.

 

V Termin składania dokumentów:

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 21 września 2018 r., do godziny 15:00.

 

Szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się w załączniku.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;

 

Oława, 10.09.2018 r.

Małgorzata Trybułowska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

 

 

Wersja z dnia: 2018-09-10 14:59:15 [red.: Marta Kaczmar]

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie min. średnie.
  6. Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawny i rozporządzenia w sprawie warsztatów terapii zajęciowej.
  7. Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych oraz aplikacji: Exel, Word.

II Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi kancelaryjnej, obsługi warsztatów terapii zajęciowej, przyznawania i rozliczania dofinansowań z PFRON, z zakresu pomocy społecznej.
  3. Komunikatywność.
  4. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
  5. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
  6. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

 

III Warunki pracy na stanowisku:

• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, ul. 3 Maja 1,

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,

• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,

• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,

• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.

 

IV Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie świadectw pracy.
  4. Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
  5. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  6. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  9. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.

 

V Termin składania dokumentów:

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 21 września 2018 r., do godziny 15:00.

 

Szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się w załączniku.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;

 

Oława, 10.09.2018 r.

Małgorzata Trybułowska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

 

 

© Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
55-200 Oława; ul. Kutrowskiego 31A
tel. sekretariat: 71/ 303 62 95; 71/ 303 29 71
tel. 501 978 936
sekretariat@pcpr-olawa.pl