Nabór na referenta ds. administracyjnych 10.09.2018 r. - historia zmian
Wersja z dnia: 2018-10-02 15:11:33 [red.: Marta Kaczmar]
WERSJA ARCHIWALNA - NABÓR ZAKOŃCZONY
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie min. średnie.
- Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawny i rozporządzenia w sprawie warsztatów terapii zajęciowej.
- Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych oraz aplikacji: Exel, Word.
II Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi kancelaryjnej, obsługi warsztatów terapii zajęciowej, przyznawania i rozliczania dofinansowań z PFRON, z zakresu pomocy społecznej.
- Komunikatywność.
- Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, ul. 3 Maja 1,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
- Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy.
- Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 21 września 2018 r., do godziny 15:00.
Szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się w załączniku.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;
Oława, 10.09.2018 r.
Małgorzata Trybułowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
Wersja z dnia: 2018-09-10 14:59:15 [red.: Marta Kaczmar]
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie min. średnie.
- Znajomość przepisów prawnych: z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawny i rozporządzenia w sprawie warsztatów terapii zajęciowej.
- Umiejętność obsługi komputera i programów informatycznych oraz aplikacji: Exel, Word.
II Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Doświadczenie w wykonywaniu zadań: z zakresu obsługi kancelaryjnej, obsługi warsztatów terapii zajęciowej, przyznawania i rozliczania dofinansowań z PFRON, z zakresu pomocy społecznej.
- Komunikatywność.
- Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, ul. 3 Maja 1,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
- Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy.
- Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 21 września 2018 r., do godziny 15:00.
Szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się w załączniku.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;
Oława, 10.09.2018 r.
Małgorzata Trybułowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
- Strona wygenerowana automatycznie [2021-11-17 10:03:57]