Nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowo- kadrowych w PCPR w Oławie 31.12.2019 r. - historia zmian
Wersja z dnia: 2020-02-29 13:28:42 [red.: Marta Kaczmar]
WERSJA ARCHIWALNA - NABÓR UNIEWAŻNIONY
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. księgowo- kadrowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe.
5. Minimum 1 rok stażu pracy.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, podstaw rachunkowości i finansów publicznych, kodeksu pracy, zatrudniania i wynagradzania pracowników samorządowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie
8. Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office, Microsoft Office.
II Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
2. Doświadczenie w wykonywaniu zadań o podobnym charakterze.
3. Znajomość programów księgowo – kadrowo – płacowych (pakietu Progman).
4. Obsługa programu Płatnik.
5. Umiejętność analitycznego myślenia.
6. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
7. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, chęć podejmowania się nowych zadań.
8. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
4. Kopie świadectw pracy.
5. Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia:
• o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
• iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
• o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. księgowo- kadrowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 15 stycznia 2020 r., do godziny 15:00.
Szczegółowe informacje oraz dokumenty do wypełnienia znajdują się w Załączniku.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45
Małgorzata Trybułowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
Oława, 31.12.2019 r.
Wersja z dnia: 2019-12-31 13:34:22 [red.: Marta Kaczmar]
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. księgowo- kadrowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe.
5. Minimum 1 rok stażu pracy.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, podstaw rachunkowości i finansów publicznych, kodeksu pracy, zatrudniania i wynagradzania pracowników samorządowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie
8. Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office, Microsoft Office.
II Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
2. Doświadczenie w wykonywaniu zadań o podobnym charakterze.
3. Znajomość programów księgowo – kadrowo – płacowych (pakietu Progman).
4. Obsługa programu Płatnik.
5. Umiejętność analitycznego myślenia.
6. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
7. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, chęć podejmowania się nowych zadań.
8. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
III Warunki pracy na stanowisku:
• miejsce pracy zlokalizowane w budynku Starostwa Powiatowego w Oławie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
• stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna,
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
• częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.
IV Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
4. Kopie świadectw pracy.
5. Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia:
• o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
• iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
• o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6. Mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy.
V Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. księgowo- kadrowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie” w terminie do 15 stycznia 2020 r., do godziny 15:00.
Szczegółowe informacje oraz dokumenty do wypełnienia znajdują się w Załączniku.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45
Małgorzata Trybułowska
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
Oława, 31.12.2019 r.
- Strona wygenerowana automatycznie [2021-11-17 10:03:53]