Nabór na Koordynatora Rodzinnej Pieczy Zastępczej - historia zmian

Wersja z dnia: 2018-01-08 13:46:41 [red.: Marta Kaczmar]

NABÓR ZAKOŃCZONY - WERSJA ARCHIWALNA

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na stanowisko Koordynatora Rodzinnej Pieczy Zastępczej

W/w stanowisko pracy nie należy do kategorii stanowisk urzędniczych, w tym kierowniczych stanowisk urzędniczych.

Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
  2. Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  3. Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
  4. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  6. Kandydat posiada obywatelstwo polskie;
  7. Kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
  8. Kandydat posiada co najmniej dwuletni staż pracy;
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  10. Prawo jazdy kategorii B i dysponowanie samochodem.

 

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej, samodzielność;
  2. Komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność;
  3. Umiejętność oceny ryzyka i podejmowania decyzji;
  4. Dyspozycyjność (gotowość do wyjazdów służbowych i do pracy w godzinach popołudniowych);
  5. Umiejętność interpretacji przepisów;
  6. Doświadczenie w pracy z zakresu pomocy społecznej lub pieczy zastępczej;
  7. Bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych, poczty elektronicznej, Internetu;
  8. Znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do niej;
  9. Znajomość ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
  2. Kopia dowodu osobistego.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Kopia prawa jazdy kat. B.
  6. Oświadczenie o posiadaniu lub dyspozycji samochodu do wykonywania pracy koordynatora.
  7. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
  10. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu zawieszona ani ograniczona.
  11. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego.
  12. Oświadczenie kandydata, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
  13. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:30, w terminie do 31 stycznia 2017 r.

 

Małgorzata Trybułowska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

 

Wersja z dnia: 2017-01-02 15:08:45 [red.: Marta Kaczmar]

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na stanowisko Koordynatora Rodzinnej Pieczy Zastępczej

W/w stanowisko pracy nie należy do kategorii stanowisk urzędniczych, w tym kierowniczych stanowisk urzędniczych.

Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
  2. Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  3. Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
  4. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  6. Kandydat posiada obywatelstwo polskie;
  7. Kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
  8. Kandydat posiada co najmniej dwuletni staż pracy;
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  10. Prawo jazdy kategorii B i dysponowanie samochodem.

 

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej, samodzielność;
  2. Komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność;
  3. Umiejętność oceny ryzyka i podejmowania decyzji;
  4. Dyspozycyjność (gotowość do wyjazdów służbowych i do pracy w godzinach popołudniowych);
  5. Umiejętność interpretacji przepisów;
  6. Doświadczenie w pracy z zakresu pomocy społecznej lub pieczy zastępczej;
  7. Bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych, poczty elektronicznej, Internetu;
  8. Znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do niej;
  9. Znajomość ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
  2. Kopia dowodu osobistego.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Kopia prawa jazdy kat. B.
  6. Oświadczenie o posiadaniu lub dyspozycji samochodu do wykonywania pracy koordynatora.
  7. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo karne skarbowe. Wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w ciągu 30 dni od zatrudnienia.
  10. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu zawieszona ani ograniczona.
  11. Oświadczenie, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, iż kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego.
  12. Oświadczenie kandydata, złożone pod odpowiedzialnością karną zgodnie z art. 233 kodeksu karnego, o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
  13. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:30, w terminie do 31 stycznia 2017 r.

 

Małgorzata Trybułowska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie

 

© Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
55-200 Oława; ul. Kutrowskiego 31A
tel. sekretariat: 71/ 303 62 95; 71/ 303 29 71
tel. 501 978 936
sekretariat@pcpr-olawa.pl